- See more at: http://www.artvell.pl/2015/02/kod-na-twojego-bloga-jak-dodac-przycisk.html#sthash.JWypdf3j.dpuf

piątek, 19 grudnia 2008

Kolejny cudowny dzien :)))

Uwielbiam byc w ciazy,poza nieustanna wena,spokojem i wzruszeniem pierwszego macierzynstwa,mam mnostwo czasu--na wszystko.

Dzien witam z euforia odkrywcy,przy porannej herbacie z mlekiem (kawy w ciazy nie znosze)czytam moje ulubione blogi,ladujac sie spora dawka inspiracji i dobrego humoru.Wiedzialam,ze swiat pelen jest cudownych ludzi:tworczych,delikatnych,wrazliwych na piekno,ludzi zyjacych z sercem przepelnionym zachwytem--jednak mozliwosc przebywania w ich obecnosci,chocby tylko wirtualnie-wzrusza mnie,daje poczucie przynaleznosci do cudownego swiata marzycieli,artystow...To tak jakbym przekroczyla drzwi starej szafy i znalazla sie w MOJEJ Narni :))))

Moje kochane malenstwo rosnace we mnie :)))))))))), powiekszajaca sie lista moich ulubionych blogow , cale godziny przed sztaluga,skupiona na rysowaniu---zycie mnie fascynuje :)Jeszcze 2 miesiace i utule moj skarb,to takie niesamowite uczucie,takie gleboko duchowe doswiadczenie.Tak jak napisane jest w ponizej zacytowanej modlitwie-Bog dal mi wszystko czego mi potrzeba-a ja kocham Go cala swoja istota,kocham na wieki i w Jego milosci czuje swoja sile :)))

Zycze wszystkim przepieknego dnia.

6 komentarzy:

monika pisze...

Ikko, dziękuję Ci bardzo za komentarz na moim blogu, inaczej pewnie bym tu nie trafiła, a szkoda by było - tworzysz bardzo ciepłe miejsce - piękne zarówno obrazy jak i słowa :)
Na pewno będę Twoim częstym gościem :)
Zdrówka dla Ciebie i Maleństwa:)

Ita pisze...

Witaj Ikka !
Cieszę się, że trafiłam na Twój blog !
Z pod Twojej ręki wychodzą cudne baśniowe rysunki .Elfy? Piękne !
Masz talent ,OGROMNY . Zazdroszczę wyobraźni !
Będę częstym gościem .
Pozdrawiam Ciebie i maleńką istotkę pod Twoim sercem .

Ikka pisze...

Tak sie ciesze,ze tu jestescie,obie
:))i ja zagladam na wasze blogi.

Ito i ciesze sie,ze Cie poznalam :)Rysuje elfy, ksiezniczki, trole, wlasciwie wszystko bajkowe, romantyczne,piekne...ii ja Ciebie pozdrawiam goraco i bajkowo :)


Moniko,(to rowniez moje imie :)milo mi Cie goscic :))))))))))))))))
pozdrawiam :)

Ewa pisze...

Ikko dziękuję za wizytę na moim blogu. Jestem pod wrażeniem Twojego talentu. Tak tu u Ciebie baśniowo i romantycznie ... Na pewno będę często zaglądać :-)

fairmaiden pisze...

Ikka thank you for visiting Sea Cottage. I could not figure out how to convert yours into English so I just looked at your pretty artwork. You are a very gifted artist. Reminds me of some of my own art. I always wanted to be an artist. I began college as an art major but ended up getting a degree in Nutrition. All of my children are artist because I put pencils, charcoal, paintbrushes in their hands as soon as they could walk! I homeschool them so they have been freely able to create...they are musical too. I need to return to painting, it's been far too long. Your art inspires me to draw and paint again.

olla pisze...

Mój Boże, tak cudownie napisałaś o radości ze swojego macierzyństwa,że aż mi łzy stanęły w oczach...
A Twoje rysunki są przepiękne...