- See more at: http://www.artvell.pl/2015/02/kod-na-twojego-bloga-jak-dodac-przycisk.html#sthash.JWypdf3j.dpuf

wtorek, 19 lutego 2013

super :)

Ciagle ucze sie funkcji bloga :)Mozecie ogladac moje rysunki w powiekszeniu :) bo zmienilam funkcje pokazywania zdiec :)

A skaner dziala.Ale super,bede mogla skanowac ksiazki z biblioteki :))))Mam piekna ksiazke o nauce haftu.

         Pokaze wam wkrotce moje dawne rysunki.Lubie sie nimi inspirowac tworzac cos nowego.Nawet ich nie probuje kopiowac,bo to mi nigdy nie wychodzi :)Moja technika rysunku to kredki i akwarele.Choc akwareli dopiero sie ucze,nie czuje sie pewna w tej technice.Rysuje malo,bo coreczka malutka jeszcze(4) i zawsze chce mi pomagac rysowac:)No i poza tym nie moge sie skoncentrowac przy niej.Rysuje tylko w nocy,gdy Anja juz spi.Ale mam bardzo dobre swiatlo w pokoju :)

        Jejku ale mnie oczy bola.Ostatnie dwie noce szlam spac pozno ,no i nawet zasnac nie moglam.Mam nadzieje,ze dzisiaj sie wyspie :)Ale to nie od rysowania bola mnie oczy ,tylko pewnie od sleczenia przed komputerem do pozna w nocy.Ale uwielbiam Pinterest ,godzinami szukam pieknych zdiec w internecie i tworze wlasna galerie,cudna strona :)))

2 komentarze:

DorARTthea pisze...

To ja cię wysyłam do spania dziś, żadnego ślęczenia nad Pinterestem ;-)

Shabby Landhaus pisze...

Hallo Monika,
danke für deinen Besuch und das Kompliment :o)

Liebe Grüße
Sigrid