- See more at: http://www.artvell.pl/2015/02/kod-na-twojego-bloga-jak-dodac-przycisk.html#sthash.JWypdf3j.dpuf

sobota, 13 kwietnia 2013

I love watercolours :))))))))



 Kocham klimaty sredniowieczne . Dlugasne rekawy , tuniki i ciagnace sie po podlodze suknie :)))
Kolejny rysunek w wiosennym klimacie .No i coraz pewniej maluje akwarela :)
A na kurs akwareli wciaz czekam....




 Akwarela , kredki i cienkopis :))

Jak Anja pojdzie we wrzesniu do przedszkola to bede probowala szyc .Marza mi sie takie szaty jak na moich rysunkach :))Malowane , artystyczne.Pewnie wiekszosc bedzie zolta :))))
Ale narazie nie mam czasu , ani zapalu do szycia , no i dobrze byloby w Polsce(na wakacjach u mamy) materialy pokupowac,bo u nas sa za drogie.

Pozdrawiam wiosennie :)
Monika

1 komentarz:

DorARTthea pisze...

Bardzo mi się podoba ten rysunek, i kwiatki po bokach takie secesyjne wyszły :-)
Za szycie będę "trzymać kciuki" czy też ciebie za język ;-) Mam nadzieję, że zdołam cię zainspirować, pozazdrościsz mi i sama się weźmiesz ;-)