- See more at: http://www.artvell.pl/2015/02/kod-na-twojego-bloga-jak-dodac-przycisk.html#sthash.JWypdf3j.dpuf

środa, 3 kwietnia 2013

Sloneczko nasze rozchmurz sie :))))))))))

Juz wiosna tuz tuz :)))) Choc zimno i pochmurnie, w sercu radosnie i cieplutko :)
Podziwiam pierwsze kwiaty, kazdy promyk slonca mnie cieszy, bo to juz niedlugo zima nas pozegna :)
A juz za okolo 3 miesiace jade do Polski na wakacje, z moja Anusia :))) Moja mama ma cudny ogrod pelen kwiatow, krzewow i drzew. Bede godzinami je rysowala, no i oczywiscie probowala malowac je akwarelami . A co do akwareli , to wciaz czekam na moj kurs. Narazie nie ma miejsc,  ale jak tylko zwolni to ja zaczynam :)))) Juz nie moge sie doczekac....

Ostatnio duzo rysuje. Nie codziennie, bo moja 4latka chodzi spac pozno (okolo 21szej) i czasem to juz tylko na czytanie mam ochote. Teraz czytam "Dom Nocy". Juz jestem przy 9 tomie. Swietna ksiazka, polecam ja milosnika fantasy. A pozniej jak ta seria sie skonczy to biore sie za 3 tom "Eragona"Christopher'a Paolini. Takze cudna seria. Fajnie, ze juz czytanie po niemiecku nie sprawia mi juz klopotow, bo moge do woli kupowac tu ksiazki :))))

Jutro pokaze wam co nowego narysowalam :)
A teraz poczytam sobie blogi :)
Do Jutra i milego wieczoru.

2 komentarze:

DorARTthea pisze...

Wiosna nie przyjdzie....Od razu będzie LATO! :-)

Monika Kaiser pisze...

Wiem,ze masz racje :), co roku tak jest .Niech bedzie i lato, tez je kocham :))))