- See more at: http://www.artvell.pl/2015/02/kod-na-twojego-bloga-jak-dodac-przycisk.html#sthash.JWypdf3j.dpuf

poniedziałek, 18 listopada 2013

Basniowy elfik :)

Wlasnie wrocilam z kursu rysunku :) Dzis rysowanie przychodzi mi niezmiernie lekko, fajnie bylo.
Anja czekala na mnie i jak wrocilam tak bardzo zaczela sie cieszyc, przytulac, calowac.Cudownie. Ona jest przeslodka. Powiedziala mi, ze jak ide na kurs to moge 2 rysunki zrobic, albo 3 a  nie 5 , potem mam juz wrocic do domu :)))) A tak naprawde to jedyny  wieczor w tygodniu, ktory spedzam poza domem . Coz ja lubie byc w domu z Anja, lub spedzac czas na rysowaniu :)


A oto rysunek, ktory czekal okolo 4 lat na dokonczenie :) Skonczony i podoba mi sie, choc Dorotka twierdzi, ze ma straszne oczy :) Ale ja szczerze powiedziawszy czasem lubie takie klimaty. Jak z magicznych ksiazek Fantasy, ktore uwielbiam :)))) Mam juz zebrana cudna biblioteczke. Czytam po niemiecku, juz nawet nie potrzebuje slownika juuupiiiii :))))) Inaczej mialabym problem znalesc tu ksiazki po polsku. Ostatnio jednak nie czytam duzo, wole rysowac. Mam wystawe swoich rysukow w styczniu i duzo pracy jeszcze przede mna.  
Pieknych snow :))))))

Musze wyprasowac ten rysunek :) Zgniotlam go intensywnie wymazujac gumka :)

Brak komentarzy: