- See more at: http://www.artvell.pl/2015/02/kod-na-twojego-bloga-jak-dodac-przycisk.html#sthash.JWypdf3j.dpuf

sobota, 16 listopada 2013

Kolejny szary dzien, ale nie przeszkadza mi to wcale :) Jestem szczesliwa, rysuje mam mnostwo nowych pomyslow.Wybiore piekna muzyke i olowek w ruch :))) Wczoraj rysowalam do polnocy :)
Policzylam, ze mam 37 rysunkow, ktore czekaja na dokonczenie. Duzo. Wiec powoli, przemyslanie bede je rysowala do konca.Wielu z nich brakuje tylko tla ,niektorym dorysuje kwiaty po bokach lub ornamenty :) 

Ten rysunek jest w formacie A3, wykonany kredkami i czarnym cienkopisem. 
Zolty to jeden z moich ulubionych kolorow. Wlasnie jego najszybciej ubywa mi w moich akwarelach :)

Zycze wam pieknego dnia :))))




2 komentarze:

Monika Witek pisze...

Wiesz, podziwiam Cię za Twój indywidualny, niepowtarzalny, jedyny w swoim rodzaju styl. Ja ciągle muszę na mój pracować;) A Ty go już masz:)

Monika Kaiser pisze...

Dzieki :) Ja rysuje co mi w duszy gra. Kocham bajkowe klimaty, ornamenty, kwiaty…Czesto inspiruje mnie sztuka innych epok. Szczegolnie gotyku :) Jestem samoukiem i ciagle sie ucze :)
Ale jak juz pisalam, podziwiam cie za Twoje cudne portrety, ja tak nie umiem :))))