- See more at: http://www.artvell.pl/2015/02/kod-na-twojego-bloga-jak-dodac-przycisk.html#sthash.JWypdf3j.dpuf

czwartek, 14 listopada 2013

Moj szkicownik…...

 Przeprosilam sie ze szkicownikiem :) Niegdys szkicowalam bardzo duzo i chetnie, zabieralam go do torebki i wychodzilam w plener. Rysowalam drzewa i kwiaty . Szkicowalam dojezdzajac do pracy, w pociagu :)  Robilam notatki przy rysunkach odnosnie wyboru kolorow,kompozycji.

Pozniej przenioslam sie na duze bloki rysunkowe i zaraz po szkicowaniu konczylam rysunki . Powoli zapominalam o szkicowniku, coraz mniej do niego zagladalam.Po urodzeniu Anji ( 3.2.2009-niedlugo jej 5 urodziny :) ) rysowalam ogolnie bardzo malo , najczesciej wieczorami gdy Anja juz spala.Coreczka urosla ,poszla do przedszkola a ja mam czas na rozpostarcie skrzydel i rysuje ,rysuje rysuje :))))) Itakze  szkicownik wrocil do lask :)

Oto moje nowe pomysly :) Elementy ,ktore bede wykorzystywala do nowych prac , lub poprostu rysunki spontaniczne , lub z nudow , aby rysowac i cwiczyc oko i reke. 
 Zakochalam sie od nowa w muzyce Loreeny McKennitt :)))) Mam 6 jej plyt i od kilku dni slucham jej na okraglo,zaraz po wstaniu i tak caly dzien, rysujac slucham tych cudownych dzwiekow,ktore pobudzaja moja wyobraznie . I zasypiam przy tej muzyce :) 


 Gdy Anja wraca do domu z przedszkola i widzi moje porozkladane kredki , od razu ma ochote rysowac razem ze mna :))) Uwielbiam to. 

Czas ucieka , wiec i ja uciekam szkicowac nowe pomysly :))))
Pieknego dnia wam zycze :)))




6 komentarzy:

LandOfLaces pisze...

Ach ach! Cudne! Widzę zarysy nowych pomysłów!

Monika Witek pisze...

Moniko! Gdzie tam mi to Twojego talentu! Twoja kreska jest taka subtelna i delikatna. Te kwiatki są przepiękne!

The Art of Kim Kincaid pisze...

Lovely sketches, especially the flowers. Very Lyrical. I love Loreena McKennitt too!

Monika Kaiser pisze...

Moniko,a ja chcialabym umiec rysowac tak realistyczne portrety jak Twoje :)poprstu cudne !
pozdrawiam :)

Monika Kaiser pisze...

Thanks Kim :) I love to draw flowers and i want to learn to paint them with watercolors :)

Monika Kaiser pisze...

Dzieki Dorotko :) ciesze sie ,ze ci sie podobaja :) A prawda,ze odkad wiecej szkicuje i wiecej pomyslow mam :)