- See more at: http://www.artvell.pl/2015/02/kod-na-twojego-bloga-jak-dodac-przycisk.html#sthash.JWypdf3j.dpuf

piątek, 28 sierpnia 2015

kolorowe wloczki :)))

Uff goraco u nas dzis :)
 We wczorajszym poscie wspomnialam o planowanych zakupach wloczek. Juz je mam :)))


Nie moglam sie zdecydowac co do kolorow i kupilam te 7- 100% bawelna. Ale jutro jest w Winterthur pchli targ na starym miescie. Pojade napewno, tuz obok jest sklep z wloczkami wiec dokupie kolor pomaranczowy, turkusowy niebieski i jeszcze ciemniejszy odcien zieleni, i znajac mnie na tym sie nie skonczy  :))) Dosyc tanie sa te wloczki, w porownaniu z innymi, wiec moge zaszalec :))) Wezme ze soba probki kolorow, ktore juz mam i podobieram do nich. 
Moze znajde tez cos ladnego na tym targu. 

Bylam tez w bibliotece, w poszukiwaniu ksiazki "Boho crochet". Juz kiedys ja wypozyczalam. Ale jest wypozyczona do 10 wrzesnia. Zarezerwowalam ja sobie :) Moze w niej bedzie jakis fajny pomysl na zawieszke boho, ktora chce Anji wyszydelkowac :) 

Sprobuje tez zrobic serduszko z tutorialu  znalezionego na tym blogu:   't Bezige Bijtje .


To zdiecie pochodzi rowniez z tego bloga, ktory jest poprostu piekny :)))) 
Ja zrobie je w roznych odcieniach fioletu. A ta kompozycje kolorow  moze tez jutro kupie :)

Uwielbiam kupowac wloczki, jak rowniez cekinki, koraliki i roznego rodzaju dodatki koronkowe. Przydaje mi sie to do szycia, jaki do szydelkowania :))) Na drutach umiem zrobic skarpety ( z piekna pieta :)) ) , proste kominy i to by bylo na tyle hehe  Ale bardzo chce sie nauczyc wiecej. Naogladam sie pieknych sweterkow na pinterescie czy blogach i tez bym tak chciala umiec. 
Jak juz bede sama z Anja mieszkala to poswiece wiecej czasu na nauke- druty, wyszywanie, szycie, szydelko- wszystko to mnie fascynuje- bardzooo. Kocham tworzyc :))))
Wiec pewnie zaraz szydelko w ruch i do dziela :)))

pozdrawiam was slonecznie  :)





Brak komentarzy: