- See more at: http://www.artvell.pl/2015/02/kod-na-twojego-bloga-jak-dodac-przycisk.html#sthash.JWypdf3j.dpuf

czwartek, 27 sierpnia 2015

sloneczne szydelkowanie :))))))


Niebieski komin i zielona poszewka. Niedokonczone, jestem w trakcie, szydelkuje, odkladam, robie cos innego , pozniej do nich wracam …. :)


A tu skonczony komin dla Anji. Kazde kolko robie osobno i lacze je ze soba w ostatnim okrazeniu.

Teraz chce zrobic dla Anji zawieszke na okno, kolorowe kolka. Inspiruje sie tym zdieciem znalezionym na Pinterescie
a pochodzi ono z bloga ingthings


Dzis w planie lazenie po sklepach i wybieranie wloczek :)))) 
Zawieszke zrobie z innych elementow, polacze rozne rodzaje i kolory. 
Mam bogata skarbnice wzorow na szydelko- rowniez Pinterest. Co ja bym bez niego zrobila :))))) Wypozyczalam kiedys ksiazki o szydelkowaniu z biblioteki. Jedna bardzo mi sie spodobala- nie pamietam tytulu, cos chyba : Bohemian Crochet. 
Zajrzyjcie tu : Boho Crochet . 
Moje zbiory szydelkowych pomyslow w stylu bohemian.

W moim nowym mieszkanku bedzie kolorowo. Meble beda biale, kolorowe narzutki, poszewki, kocyki i zaslonki. Zrobione na szydelku. Przeze mnie :))) 
Mieszkania do wynajecia jeszcze nie znalazlam. Ogladam, szukam, wysylam podania i mam nadzieje, ze wkrotce jakies dostane :) 

U nas dzisiaj zapowiada sie piekna pogoda. sloneczko swieci od rana :) Poszydelkuje w ogrodzie :)

Pieknego dnia :)))))



2 komentarze:

LandOfLaces pisze...

Nie mogę się doczekać relacji z urządzania twojego mieszkanka ;-) A póki co - jak tam efekty szycia? Pokaż, pokaż ;-)

Monika Kaiser pisze...

Ach mieszkanko, juz chcialabym je miec…. Spodniczke uszyta dla Anji niedlugo pokaze. Teraz dla odmiany szydelkuje :)