- See more at: http://www.artvell.pl/2015/02/kod-na-twojego-bloga-jak-dodac-przycisk.html#sthash.JWypdf3j.dpuf

poniedziałek, 31 sierpnia 2015

szydelkowa zawieszka



Oto efekt mojego wczorajszego szydelkowania. Rozlozylam koc w ogrodzie i suplalam :))) Zawieszka dla coreczki bedzie bardzooo kolorowa, wlasnie taka boho :)))) Kocham ten styl. Anja pomaga mi w kompozycji kolorow poszczegolnych elementow. Wszystkie bardzo jej sie podobaja :))) 

Zaczelam tez prowadzic notatnik szydelkowania. Beda w nim zapisane  wszelkie porady odnosnie szydelkowania. Jak rowniez moje pomysly, nowe wzory i inne takie :)))
Wszystko w jedym miejscu.

Postanowilam kupic ksiazke "Boho häkeln" 
Jest cudna. 

Dzis jade ogladac kolejne mieszkanie do wynajecia. Obym juz niedlugo jakies dostala. Jestem cierpliwa i szukam. ale tak mi sie juz marzy przeprowadzka….. 
Trzymajcie kciuki :)
  
milego dnia :)))




3 komentarze:

LandOfLaces pisze...

To już dziś? Super! W takim razie życzę powodzenia z mieszkaniem!
Zawieszki są cudne, nie mogę się doczekać efektu końcowego ;-) Ale - jak to ja - już bym chciała koniec, zamiast się cieszyć kolorami w pojedynczych kółeczkach ;-)

Monika Kaiser pisze...

Nie Dorotko, nie zrozumialas. Jade ogladac mieszkanie. Narazie jeszcze zadnego nie dostalam :(
A co do zawieszki , to praca and nia sprawia mi ogromna przyjemnosc. I ciesze sie , ze Anji tak bardzo sie podoba to co robie :))))

LandOfLaces pisze...

Pokażesz jak wygląda gotowa dekoracja? :-) Chciałabym zobaczyć jak się prezentuje w całości.